De verhuurmakelaar
 
 in Dronten & omgeving

Verhuren

U bespaart kosten en tijd als u Feenstra Rental Service als uw verhuurbemiddelaar inschakeld. Wij proberen leegstand namelijk altijd te voorkomen. Daardoor haalt u het hoogste rendement op uw vastgoed. Wij zorgen er voor dat u snel een betrouwbare huurder vindt.

Verhuur in 6 stappen!

1. Vrijblijvend kennismakingsgesprek

Een goede klik met de verhuurspecialist is belangrijk bij het verhuren van uw studentenkamer/ woning. Daarom nodigen wij u in de eerste fase uit voor een persoonlijk gesprek om uw verhuurwensen te bespreken. U maakt kennis met Rens Feenstra. Hij zal samen met u een advies uitbrengen inzake de verhuurmogelijkheden.

2. Woningopname

Kiest u voor Feenstra Rental Service dan nemen wij samen met u de woning/studentenkamer op en maken foto's, zodat wij de woning kunnen adverteren op de website, bekende woningaanbiedsites en sociale media.

3. Bezichtigingen

Feenstra Rental Service coördineert en begeleidt bezichtigingen. Zelf hoeft u niet bij een bezichtiging aanwezig te zijn. Na de bezichtigingen doen wij verslag van alle reacties. Indien nodig geven wij advies om de verhuurstrategie aan te passen.

4Ondertekening huurovereenkomst en sleuteloverdracht

Als er een mondelinge huurovereenkomst is bereikt wordt dit schriftelijk vastgelegd. Feenstra Rental Service maakt deze voor u op en deelt deze met de huurder en verhuurder. Indien nodig worden beide partijen uitgenodigd om de huurovereenkomst toe te lichten. Als  beide partijen de huurovereenkomst hebben getekend plannen we een afspraak met de huurder voor een voorinspectie van de woning en de sleuteloverdracht. Bij de voorinspectie wordt de woning grondig geïnspecteerd. De gebreken die worden aangetroffen worden vastgelegd in een rapport zodat er na de huurperiode geen onverwachte problemen kunnen ontstaan.

5. Onderhoudsadvies

Feenstra Rental Service gaat één keer per half jaar langs de woning voor een onderhoudsinspectie. Tijdens dit optische bezoek wordt er gekeken of er nog onderhoudsgebreken aan de woning zijn. Zo blijft u als verhuurder altijd op de hoogte van de onderhoudsstaat van de woning.

6. Nazorg en eindinspectie

Als de huurovereenkomst eindigt of wordt opgezegd begint het nazorg traject. Wanneer de verhuurperiode voorbij is zullen wij nog een eindinspectie uitvoeren om te controleren of er geen onverwachte gebreken zijn. Deze gebreken kunnen worden verrekend met de borg. Als u na deze verhuurperiode de woning/kamer weer op de markt wil brengen zullen wij het proces weer opnieuw starten.

Wij maken graag kennis

Onze verhuurspecialist komt graag langs om de woning te bezichtigen en een zorgvuldig waardeoordeel te geven. Hierbij houden wij rekening met de huidige markt, de locatie en de bouwkundige staat. Ook worden waardeverhogende aspecten meegenomen, zoals een nieuwe/zeer nette badkamer, keuken of toilet.


Andere punten die we bespreken zijn:

  • De huidige woningmarkt
  • De beste strategie voor de verhuur van je woning
  • De gewenste snelheid voor de verhuur van je woning
  • De optimale verhuurprijs voor je woning
  • Wat verwacht u van Feenstra Rental Service Dronten?

Voor een deskundig advies nemen wij graag de tijd. Een kennismakingsgesprek, inclusief een waardebepaling neemt ongeveer 30-90 minuten in beslag
Wilt u uw woning verhuren en zijn we een match? Dan gaan we naar stap 2!


Alles nog een keer rustig na lezen?
Vraag onze gratis brochure aan via het onderstaande contactformulier!


 



 
 
 
 
E-mailen
Bellen